27 listopada 2009



Staaara, ale baaardzo przeze mnie lubiana ;)...












13 komentarzy:

  1. Mam podobna z tego stylu od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Się nie dziwię, że lubiana:) Też bym taką lubiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoje prace:) wszystkie są w moim guście:) ta również...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, taka potarmoszona :))
    (jest w tej zakładce coś ciepłego, przytulnego...)
    zreszta mam tak samo jak Ipsa - po prostu w moim guście jest :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko ja mam romansa do Ciebie;D gdzie można kupić... emm... magnesy pod magnesy;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym ją lubiła! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ein Traum Dein Lesezeichen. Schöne Farben hast Du verwendet. Gefällt mir auch wieder sehr gut.

    Liebe Grüße,
    Marina

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest...ach cudo...też bym taką lubiła.
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow what a beautiful project

    OdpowiedzUsuń
  10. hi, new to the site, thanks.

    OdpowiedzUsuń