3 listopada 2009

Nie lubię robić kartek. I nie potrafię...


..ale czasami muszę ;)





22 komentarze:

  1. nie wiem co napisać, ten tytuł to chyba z przekory czystej bo kartka jest naprawdę śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie umiesz?? bo że nie lubisz to się kłócić nie zamierzam :P
    Jeszcze polubisz ;)
    Bardzo zabawne zdjęcie i te przeszycia...... mrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. nie bądź taka skromna;) śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle tak piszesz bo chcesz zeby Cie chwalic... ja juz to dobrze znam :P to Twoje gadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie lubisz, ale czy nie potrafisz...to już sprawa dyskusyjna :)))
    Kartka wyszła Ci bardzo piękna i ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka... a te zapowiedzi to chyba kokieteryjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może Tobie się nie podoba, ale mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee tam, coś tutaj się mi nie zgadza - kartka jest cudna i nic a nic nie zauważam w niej z nielubienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co Ty nam tu opowiadasz, że nie umiesz?! Zrobiłaś piękną klimatyczną kartkę na dowód, że nie umiesz? Udowadnianie, że nie umiesz nie powiodło się, kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka myślę, że ten tytuł to taki trochę przekorny bo pewnie dopadła Cię jesienna depresja (tak mi się zdaje). a karteczki umiesz robic bez 2 zdań:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna, piekna, urocza, wspaniala karteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. He, he, wyszło na to, że bezguście ze mnie :D Na kartkach się nie znam :D:D:D
    Dziękuje ślicznie stałym tuzaglądaczom za słodzenie i gościom okazjonalnym tym bardziej :****

    (Boniusia, czy już wspominałam, że Cię kiedyś spiorę??? )

    OdpowiedzUsuń
  13. do maj -> eee tam za stara jestem :P zresztą jestem za daleko... a nie sądzę, żeby Ci się chciało do mnie fatygować coby mnie sprać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa i zapomniałam... też Cie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ... karteczka jest wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wunderschön ist Dein Kärtchen!
    Schöne Farben und Details und tolles Design.
    Gefällt mir sehr, sehr gut.

    Liebe Grüße,
    Marina

    P.S. Vielen lieben Dank für Deine netten Kommentare, die Du mir immer hinterlässt.
    Freue ich mich sehr drüber. :O)))

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam po wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Huhu Maj :o)

    Das ist ja eine bezaubernde nostalgische Karte!
    Die gefällt mir sehr gut!
    Darf ich Dich mal Fragen wo her du kommst?

    Und Danke auch für Deine so lieben Kommentare auf meinem Blog! *knuff

    Liebe Grüße
    Britta

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha kto nie umie?
    ta jest bardzo ok

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokietka - Kartka piękna . Podziwiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  21. Peninio - dziękuję :***
    Marina und Rivien - herzlichen Dank :)))
    Dryszko - dziękuję :)))
    Renata - dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. yo, would like to give you all a tip on how you can save some money monthly, Getting a conversion
    kit for your vehicle will save you hundreds of dollars on gas by switch to an american made fuel 'Ethonal'.
    More americans are upgrading their vehicles to support both fuel types and buying ethonal to fill up your vehicle.
    Ethonal is not only an American made fuel, which you'll be support our economy alot more than buying fuel
    that we have to import making us more depended on foreign supplies.
    Run your vehicle on a [url=http://www.e85converterkits.info]e85 Conversion kit[/url]

    OdpowiedzUsuń