6 listopada 2009

...kawałek sznurka...












..........................................................................................................................................................................



Baaaardzo dziękuję za wyróżnienia :*********
Każde bardzo, bardzo mnie cieszy !!!!
Każde chciałabym przekazać wszystkim kreatywnym osobom, które odwiedzam :)))

A jedno z nich chciałabym przekazać Moriony za prowadzenie bloga literackiego :)))) (Mam nadzieję, że się nie obrazisz za zlinkowanie do mojego ulubionego posta :D)


10 komentarzy:

  1. o kurcze, no normalnie się wzruszyłam :D
    oczywiście, że się nie obrażam i zaraz wklejam moje nowe cacko na bloga :D
    moje pierwsze wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kartki, takie z duszą. I śliczne życzenia mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka. jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, to i cała seria się szykuje? Ja też chcę jedną...

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana, przy tej kartce to ja nie będę owijać w bawełnę. Ty masz szczególny talent do robienia kartek! Co Ty nawypisywałaś w poprzednim poście?! No bzdury jakieś!
    Maj, teraz jestem poważna, w tej kartce jest coś głębokiego. Czasami o rzeczach mówi się, że są z duszą. W tej kartce jest właśnie coś takiego, że chciałoby się powiedzieć Kartka z Duszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę smarować!!!!!!!!!
    Ty wiesz co myślę, a komentarze tylko potwierdzają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hallo Maj :o)

    Ich verfolge Dich nun! *gg
    Auch diese Karte ist ein Traum!!!

    Ich arbeite fast das ganze Jahr hier mit Polen zusammen auf einem Apfelhof ;-) Schade nur, die meisten können kein Deutsch. Nur unser Jan kann Deutsch.

    Liebe Grüße
    Britta

    OdpowiedzUsuń
  8. Moriony - :)))
    UHK - dziękuję baaardzo :)))
    Zielonooka - dziękuję ślicznie :)))
    Brises - z przyjemnością :D
    Nimuszka - i Ty Brutusie.... ;)
    Lenka - bez komentarza ;)
    Rivien - :)))
    Madi - dziękuję bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Diese Karte ist auch wunderschön geworden. Schöne Farben hast Du wieder verwendet.

    Liebe Grüße,
    Marina

    P.S.: Werde morgen auf meinem Blog die Blümchen versuchen, zu erklären ;O).

    OdpowiedzUsuń