25 listopada 2009

Dzień Misia i wyróżnienia :)




..........................................................................................................................................................................
Od Maggie :






I od Dorotki i Damurka :


Bardzo, bardzo Wam dziękuję!!!!! Przede wszystkim za to, że zaglądacie i odwiedzacie :)))

Wyróżnienia chciałabym przekazać Antoninie, dzięki której odkryłam dużo przytulności na jesienne i zimowe chłody ;0), a TO już nawet zrobiłam :)))

6 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego z okazji dnia pluszowego misia i gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie - jestem miło zaskoczona. Twój bolg otwiera mi nowe horyzonty robótkowe i pokazuje nowe ciekawe zainteresowania - dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gartuluję serdecznie i do mnie po takowe zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń