12 listopada 2009



...Chwila wytchnienia i słuszny rozmiar ;)...


15 komentarzy:

  1. Witam po świątecznie :)
    Banana na buzi wywołał słuszny rozmiar :P
    Świntucha ze mnie hehhhe.

    Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kolorystyka jest mi dobrze znana :) lubie jak robisz cos w tych barwach :) jest wtedy takie delikatne, cieple i pelne hmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, delikatnie. I szydełkowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa, inna... i dużo uroku dodaje tu szydełkowa gwiazdka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione kolory :) Szydełkowa śnieżynka przeee...śliczna.
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  6. p.s. Mam dla Ciebie małą niespodziankę na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like this! and crochet element too!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Majowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakże Ty się pięknie w małym formacie odnajdujesz... Buuu, ja też tak chcę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakże Ty pięknie się odnajdujesz w małym formacie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać... świetne!!! A ta śnieżynka!!! Och! ach!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Das sieht auch wieder sehr schön aus.
    Die Farben gefallen mir gut und die vielen kleinen liebevollen Details.

    Liebe Grüße,
    Marina

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, dobrze by było gdyby były śnieżne...

    śliczna śnieżynka szydełkowa :)

    OdpowiedzUsuń