9 października 2009

...W oryginale jest "co wieczór".......



15 komentarzy:

  1. Kochana ...magnesik powalił mnie na kolana...uroczy jest!!! Podziwiam!
    Uwielbiam wszystko co związane z aniołami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnesik mocny, mroczna część Twojej duszy?
    A propos - ten anioł to pedant? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boniusia - dziękuję :)))
    Peninio - dobrze wiedzieć, na przyszłość ;)))) Dziękuję :)
    Zielonooka - dziękuję :)))
    Lenka - jasne, mrrrrroczna ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzałam Twojego bloga i wyróżnienie Boniusi jest jak najbardziej na miejscu :D
    na prawdę cudeńka robisz; notesiki bardzo mi się podobają a aniołkowy magnesik jest bardzo intrygujący; świetny pomysł miałaś na niego

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu zaczęłam szukać tego wiersza w sieci...a wieszanie aureoli na gwoździu chwyciło mnie za serce, że uch...
    anioły są chyba dość blisko nas... :))

    piękne - podkładka, zszywki, zaróżowiona gaza(?), czarne skrzydła anioła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow - przemyślana praca - pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moriony - dziękuję :)))
    Auliku- czasami za blisko... Dziękuję :)))
    Edzia - dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po kolejne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może pod tym cudownym Aniołem napiszę ... odwiedzam często Twojego bloga, oglądam Twoje przepiękne prace ... i nie wiem co napisać bo żadne słowa nie oddają mojego zachwytu ... i szczypty zazdrości ... i nic nie piszę ... .
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ten anioł zastrzelił. Fajny z niego łobuziak musi być, skoro w jeden dzień tak skrzydła uczarnił. No i jaki proszek to spiera:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Damurku - bardzo Ci dziękuję za przemiłe słowa :)))
    Mrouh - nie wiem, jaki proszek, dawno reklam nie oglądałam, ale na pewno : "nowy, lepszy, jeszcze lepszy, udoskonalony" ;)
    Dziękuję za odwiedziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prace, jestem zachwycona:) zapraszam do siebie i pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń