22 października 2009

...eee tam....


...magnes inspirowany wieczorną rozmową z Boniusią ....



..........................................................................................................................................................................

Bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia !!!! Każde z nich jest dla mnie przemiłą niespodzianką !!!!


Nie jestem w stanie przekazać ich kilku osobom, coraz więcej jest blogów, które odwiedzam, każdy z nich jest jedyny i niepowtarzalny, każdy mnie inspiruje i cieszy....

Dziękuję :****

13 komentarzy:

  1. Magnesik świetny! Widzę, że zmierzyłaś się z zupełnie inną kolorystyką :-) To "eee tam" mnie rozbroiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hii ee tam taka pogoda ;)
    Taki ciepły ten magnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jaki fantastyczny magnesik...urzekający...i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i jak zwykle z ciekawą sentencją, tyle że mniej filozoficzną niż zazwyczaj ;)
    A na poważnie - świetny ten napis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lenka- "eee tam" mnie nie rozbraja, tylko irytuje, kiedy w ten sposób ktoś do mnie mówi,(sama oczywiście mogę :P ), stąd wzięły się "trumienne" kolorki i oprawa :D:D:D
    Boniusiu- Twoje w przenośni i naprawdę :)))
    Rybiooka - bardzo dziękuję :)))
    Peninio - dziękuję bardzo:***
    Aniu - dziękuję bardzo :***
    Nimuszka - bardzo mniej filozoficznie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeeee ... SUPER !!!!! ;)

    Pozdrawiam mocnoo !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny - boski po prostu! Takim można by "kłuć" w oczy, gdy nam ktoś głupotki gada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gefällt mir sehr gut!
    Schöne Farben hast Du verwendet und die Gestaltung ist wieder ganz toll.

    Liebe Grüße,
    Marina

    OdpowiedzUsuń
  9. Madi- :D:D:D , dziękuję :)))
    Boniusia -niom, niom ;)))
    Brises - bardzo dziękuję :)
    Marina - freue mich und danke schoon :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam krewniaka, który często mówi - eee tam - nie wpadłabym na to, że można te dwa słówka tak fajnie wykorzystać ... dla mnie świetna kolorystyka .... już Ci mówiłam - Twoje prace są zachwycające.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu ... dziękuję za wsparcie ... pozdrawiam optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń