22 września 2009

...Ostatni dzień lata....


Kolory w wyzwaniu Scrapujących Polek był tak kuszące, że nie mogłam się oprzeć.........







............................................................................................................................................................................


Od Boniusi dostałam wyróżnienie, za które dziękuję jej z całego serducha :)))))))



Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zgodzą się przyjąć je ode mnie (nawet, jeśli już je mają:) ) :

Aulik
Lena_wz
Muma
Madi

Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają :))))))

6 komentarzy:

  1. piękny notes a ten pomarancz.... mmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes świetny, w kolorach Maj :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta okładka no i tym samym notes ;))) Dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny notesik!
    kolorki, dodatki, wszystko pięknie zgrane, aż przyjemnie popatrzeć :)

    dziękuję ślicznie za wyróżnienie!
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :*****

    Notes to zasługa Scrapujących Polek, które mnie natchnęły kolorami.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-)

    A noooooooooooooootes cuuuuuuuuuuudny!!!!!!!!! boooooooooooski!!!!!!!!!!! :-) a jaki olbrzym ;-)
    I dziękuję - Ty wiesz za co! ;-)

    OdpowiedzUsuń