19 września 2009

...forever...


8 komentarzy:

  1. podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. Bardzo optymistyczne :)a to 6x6 to centymetry czy cale? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się... kocham te Twoje maleństwa :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Fajne kolory i fajny pomysł na napisy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Graszko, dziękuję :) Centymetry.
    Lenka, Nimuszka, Peninia, dziękuję Wam bardzo :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś dotarła do mnie przesyłeczka od Ciebie:)Yupiii!!!!
    Kochana dziękuję za skrapuszko i śliczną miniaturkę:) Jestem wzruszona takie to wszystko piękne i doskonałe...ach cudo!!!Zakochałam się w tych miniaturkach :D
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maj zapraszam po odbiór wyróznienia ;-) blogowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!
    to idealne 6x6 dla zakochanych... :D

    OdpowiedzUsuń