11 września 2009

(.....)








 

 


11 komentarzy:

  1. ta też jest niesamowita... w ogóle jest fantastyczna... jak i te poprzednie... szalenie mi sie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca !...czy to tło z gazetkowe to taki papier czy sama wykonałaś taki efekt ?
    To jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to zrobione, klimatyczne, nastrojowe.
    A czy chociaż ta mgła różowa? Bo jak nie, to smutne trochę.
    Bo gdyby nie różowa, to przesyłam życzliwy uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka, jak na ekspresową ;-) świetna i dopracowana :-) Uwielbiam Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boniusia dziękuję :) Nie ciągnie Cię do papieru???

    Peninio, gazeta pryśnięta miedzianą farbą w sprayu :D. Cieszę się baaardzo, że Ci się podoba :)

    Nimuszka, dziękuję za uśmiech, bez względu na kolor mgły ;)

    Lenka, a ja Twoje, Tyranie bezlitosny, tak, muszę to powiedzieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. "urodziłam się ze smutkiem w dłoniach..." piekne...
    zakładeczka rewelacyjna :)
    pozdrawiam ciepło, choć już deszcz mnie dopada... :D

    dlaczego 13 september...?

    OdpowiedzUsuń
  7. ciagnie, ale jakos nie moge sie jeszcze przelamac...

    OdpowiedzUsuń
  8. Auliku! Dziękuję :)))

    Bonisia! Przełamiesz się na pewno, tylko na to czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeprzeprześliczna! Trochę taka smutnawa, ale ma swój klimat...
    Czy mogłabym ten cytat kiedyś wykorzystać w swojej pracy jakiejś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula, dziękuję prześlicznie :)))
    Możesz - i daj znać, jeśli coś zrobisz, chętnie zobaczę :).

    OdpowiedzUsuń